Wednesday, March 16, 2011

Hazeq setelah sebulan

Baru hari nie aku dapat masukkan gambar dari kamera aku ke laptop..
Itupun aku antar dari sms ke email yahoo aku..
Nasib baik gambarnya ok...
Lihatla betapa sedap, berkhasiat dan berlemaknya susu badan aku...

bulat tak pipi saya.....??

bam2 tak pipi saya.....??

lihatla pipiku tembam kan.....

saya tido dulu yeee...

saya nak ngadu kat daddy, mummy buli saya.....

saya suka tido kat atas dada mummy saya

saya suka cakap2 ngan daddy

mummy suka buat saya nangis...

nenek suka bila saya buat muka manis macam nie..terus nenek atok cair..


Okla kawan2 mummy semua, nanti mummy upload lagi gambar saya..tataaaaaaa

3 comments:

~YUN~ said...

comelnye baby eeza..geram tgk pp bam2 die,hehe~eeza,yun nk tnye ni,ari 2 eeza deliver kat putra medical centre sg buloh ke?blh x email kat yun package deliver kat sane?sbb yun tgh survey2 hospital mane nk deliver nti..sg buloh dekat gak ngn rumah..tq eeza.. =)

~YUN~ said...

lupe plak email yun..nurul2209@gmail.com =)

nurarinab said...

alahai..comelnye..rs nk cium2 die :)