Friday, April 8, 2011

Sayunya hatiku

Baru berapa jam tinggalkan Hazeq kat umah mak, aku dah rasa cam nak nanges je nie..
Semalam seharian aku spend time ngan Hazeq..
Yelah, kalo tak, sure aku bz ngan hal umah..kemas2 brg2 yg bersepah2..tapi tak abis2 gak..
Sampai Hazeq dah tau dah, bila aku takde je..dia nanges lama macam kena pukul jer..
So, aku kasi layanan yg lebey sket semalam, tido asyik berpangku je..
Setiap kali dia ajak berbual ngan aku pastu buat muka comel dia, aku mula la nanges..
Aku nie cengeng sket..nak buat camne, dah anak bongsu..manja terlebey..
Sampai saat nie pun, aku taip2 nie pun...air mata dah bertakung..
Aku luluhnya hati aku bila fikirkan Hazeq biarpun Hazeq duk ngan nenek atok dia..

Hazeqqqqqq........mummy tak leh la Hazeq takde...

4 comments:

nurarinab said...

sabar k..arina dulu mcm tu gak tp dlm 2 3 hari ok bile tgk Rania pn ok kt rmh babysitter die.

~Yun~ said...

ala..sdihla plak bace,kesian mummy rindu hazeq..xmo sdih2 iza,nti nk buat keje kat ofis pn susah,duk teringt si kecik kat rumah.. =)

Mrs. Eeza Herman said...

arina : nak menyabarkan diri nie la yg susah..asyik dok teringat kt dia, mulala berlinang air mata..hopefully, pasni okla kot..hihih

********************************************

yun : sedey tau..hihi..nanti yun akan rasa mcm tu gk..jeng3..hihi..
xpe, br masuk ofis, xde keje sgt... =) layan perasaan jela..huhu

{ w33da } said...

nak pinjam baby bolei? heheheh