Friday, August 6, 2010

False pregnancy...

Semasa entry aku nie, punya excited betul...
Yela, apa yg aku alami masa tu, betul2 menampakkan tanda2 aku pregnant lagi..
Migrain, demam, period aku delay sampai 2 minggu..
Tapi bila buat upt test, asyik negatif je..
Segala pencegahan kitaorg buat supaya kebarangkalian utk gugur lagi kurang...

Hati aku dan hubby da berbunga2 da...
Yela, kalo ikut due baby, bulan januari...
Sama besday month ngan hubby aku...

Tunggu punya tunggu, bos lak call tanya bila nak masuk ofis balik...
Last2, bulan mengambang gak...
Aduh, tension tul...
Rupanya, bila aku search2...aku kena false pregnancy..
Memang semua tanda2 ada, tapi hanya disebabkan oleh hormon yg tidak stabil..
Hampalah hubby aku....sedih gak..tapi apa boleh buat kan....belum rezeki lg..
Kenala usaha lagi...

No comments: